10 Aralık 2013 Salı

Dikdörtgen odalar için fikirler

Herkeze yeniden merhaba uzun zaman oldu post yazmayalı. İlk postta yazmıştım yeni eve taşındım diye internet i nakil yaptıralım dedik bir türlü gelmedi, alt yapı çalışması diye diye Ağustos ayından bu zamana kadar ttnet imiz gelmedi. Hala da gelmiş değil şuanda mobil internet aldık ondan giriyorum şükür. Neyse asıl mevzumuza gelelim değilmi? Yeni evler biliyorsunuz ki küçük yapılıyor haliyle insanlar fazlalaşıyor oturacak yer kalmıyor eşimin babasının oturdukları ev ekmişti haliyle yeni dönüşüme uğradı oda müstakîye verildi yıkıldı yeniden yapıldı. Hatıralar oranınlarında derken hop 1 yılda bitti bizde oradan daire aldık. Ve cici evimize taşındık  aslında eski evimizden büyük burası uzun ince bir odamız onun dekorasyonundan bahsedicem sizlere;
 
 küçük odamız uzun ve ince koltuk takımı alsan olmaz en iyisi L koltuk dedim ölçtüm biçtim çizdim ve özel olarak yaptırdım rengi ve görüntüsüne bayılıyorum çok iç açıcı bir oda oldu.  Bunu instagramda yayınlamıştım. Beni buradan takip edebilirsiniz.  
Bi duvarım gözükmüş ama ötekini çekmemişim 
 
Bu çekemediğim duvarın rafı sade ve şık  evimin bir çok yerinde olduğu gibi buradada rafve mumlarım var bu duvarımda , tv de var onu çekmedim çünkü bu resmi çektiğim zaman tv yi montelememiştim ama kızım müsaade ederse onuda paylaşıcam.... 
Kızımın müsadesiyle daha doğrusu uyumasıyla paylaştım...
sanırım çok tez canlıyım hepsini bir araya toplayıp yayınlamak yerine çekip çekip güncelliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder