17 Şubat 2014 Pazartesi

8. Ay bebek sebze yemeği

Evet kızım 8. Ayına girdi artık ve başladık daha iri lokmalara size tek tavsiyem yavaş yavaş 6. Aydan sonra küçük küçük lokmalar verin sonra yiyemiyor hep püre şeklinde yiyorlar ve tembelleşiyolar onun için ufak parçalar verin gelelim tarifimize kızım yoğurdu çok seviyor şükürler olsun ki onun içinde birçok şey veriyorum buda o tariflerimden isterseniz lafı fazla uzatmadan başlayalım mazemelerden

1adet havuç
1adet kabak
1adet patates
1diş sarmısak
1tatlı kaşığı irmik (doyurucu olması için ve çok sulu olmaması için
Yeteri kadar yoğurt
Hazırlanışı ilk olarak havuç kabak ve patatesi rendeliyorum kısık ateşte suyu çıkana kadar kavuruyorum 1 dis sarmisagı koyuyorum piştikten sonra 1 kaşık irmiği koyup tekrar karıştırıyorum suyunu çektikten sonra soğumaya bırakalım üzerine yoğurdu dökün birazda nane koyarsanız çok lezzetli oluyor devamini eşim ve ben yedik hepimiz memnun kaldık ben uydurdum ama çok güzel oldu bebisinize afiyet olsun bol bol vitamin olsun inşallah :)

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder