11 Ocak 2014 Cumartesi

Bebekler için yoğurt mayalama

Aslında sadece bebekler için değil bilim içinde lazım bu ama kızıma yapıyorum genelde jiletin denen madde varmış yok öyle yok böyle aslında bunu sizde anlayabilirsiniz normal mayaladıgınız ekşiyor yoğurt ve mayhoş bi tadı oluyor öyle bile yeniyor daha doğrusu ben çok seviyorum ekşimiş halinde helede ayran hımmm neyse ben asıl konumuza geçiyorum ilk olarak sütümüzü kaynatıyoruz "ben küçük kavanozlarıma göre veriyorum tarifi "


2 dakika bekliyorum soğuması için sonra kavanozlara döküyorum sütü iyice çıptıgım yoğurdu 1er tatlı kaşığı kavanazlora koyup karıştırıyoruz iyice son olarakta kapagını kapatıp havluya sarıp birkenara koyuyoruz 2 saatte hazır yogurdunuz afiyet bal şeker bol vitamin olsun yavrularımıza

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder